What a lovely feeling <3

Inte mycket har hänt på den här planeten idag mer än att jag praktiserat färdigt på träffpunkten. På Måndag bär det av mot nya äventyr.
Jag längtar fortf inte till skolan. Skönt o slippa allt skitsnack och "Jidder".
Däremot längtar jag till Indien. Ännu mera nu när Dessi och hennes Ville är där.


Älskling bjöd mig på Middag ikväll. Mums =)
Också fick jag fina tulipaner :P
Jag har det bra.
Näpp nu blir det lite gos i soffan med världens bästa <3


Här sjunger jag "Nu är det dags för Fredagsmyyyyyys"


Och här är jag fredagsfin för min älskade. Han gillar ju mig mycket utan smink så det kändes bäst <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Fasen vad gött, Indien! En resa till varmare breddgrader med en hel del sol hade suttit fint. Hoppas ni får en skön semester!

2010-03-13 @ 10:57:09
URL: http://kreativasystrar.blogg.se/
Postat av: Anki

sådär fint vill jag oxå ha det :) en kille som lagar middag och kommer med fina blommor =)

2010-03-13 @ 19:37:25
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0