Super Bellisima!

HAHA, härligt o höra att ni lever. Jag blev ju lite orolig när jag inte fick livstecken från er som brukar ;)
Dagen har i vanlig ordning spenderats på praktiken.
Efter det åkte jag och käpte present till min Wilma som fyllde 9 i måndags =)
I helgen får jag äntligen träffa henne för då bär det av ner till Skaune och jag vet att lilla snuttan kommer uppskatta presenten.
Nämligen det här:



Jag o J letar dessutom efter en ny kamera. Det är vi verkligen i stort behov av då vår nuvarande är helt värdelös.
Jag vill ha en vattentät och en stötålig men ändå ingen som är jättedyr eftersom en kamera är väldigt stöldbegärlig.

Det lutar åt den här:

Fujifilm FinePix Z33 WP

Fin, fin och inte alltför dyr.
Ingen panik än så länge så vi avvaktar lite!
Åh, nu längtar jag efter att få spela wii med min älskling. Jag blev nämligen så sugen när jag köpte spelet till Wilma så jag köpte en efterlängtad extrakontroll till oss så nu kan vi äntligen spela båda två <3

Kommentarer
Postat av: lina

nu ses vi ju snart för tusan!

2010-03-04 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0