Torsdags tankar.

Fick ha hjälp av min sambo för att kunna tvätta håret, gjorde inte det efter träningen eftersom jag glömt schampoo.
Anledningen till tt han fick hjälpa mig är för att jag återigen har satans jäkla ont i axeln.
Usch, blir så trött på det, jag är bara 23 och har redan återkommande probelm från vad jag tror beror på jobbet (f.d).
Suck och suck (it does)


Imorgon har jag sista dagen på Träffpunkten, lite trist kanske men samtidigt ser jag fram emot nya erfarenheter och ställen att besöka.
Har väldigt svårt att föreställa mig att min nästa praktiken kommer innehålla lika mycket som denna.
Goa Mia som fixat o donat för att jag ska få se så mkt som möjligt.


På tal om Goa så fick jag ett meddelande på FB om att Dessi den grisen hade det gött o varmt i Goa. Billigt som tjyvven verkar det också va. Passar utmärkt för mig. Nu ska jag gå o dra i mig lite kvällsfika sen blir det nana sängen ;)


En kvällsbild som kan tänkas ge mardrömmar. Grrrrr...

E-types tvilling?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0