Morning has broken.

Det var så skönt att ha lite sovmorgon idag.
Längesen ju.
Vad som är ännu skönare är att jag faktiskt trivs kanon på min praktik, speciellt på stället jag är nu.
Det är till och med så att jag skulle kunna tänka mig att arbeta med något sådant.
Kanske inte för alltid men ett tag hade varit väldigt skoj.
Dom gör ju så mycket där på träffpunkten: Lagar mat, spelar innebandy & biljard, har julfester, kräftskiva, bakar och ikväll så är det sjukhusprästen som kommer dit och sjunger och spelar.


Har fått en bra start på daen i form av en loovely frukost:


1/2 avokado, lite skinka, 1 kokt ägg med kaviar, 1 smoothie (banan & jordgubb) samt en kopp grönt chai te.


Lite GI/ LCHF inspirerat precis som jag vill att det ska va.


Nu ska jag ta tag i lite plugg, önskar er en fin dag och tänk på mig i eftermiddag när jag plågas med innebandy grabbarna :S

Kommentarer
Postat av: Anki

den där smoothien såg jättegod ut :) och praktiken låter ju super! kram

2010-03-10 @ 10:27:43
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Frukosten såg god ut. Hoppas du överlever innebandyn. Puss puss

2010-03-10 @ 14:58:27
Postat av: Anki

ja hon hörde av sig, hon sa att man ska undvika vita lögner och vara rak och ärlig så jag var ärlig.. han tog det bra.. men tjatar fortfarande ibland.. hur gick det på bandyn? jag är nyfiken :)

2010-03-10 @ 22:51:18
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0