Ha roligt tillsammans.

Jag var ansvarig för Fredagsmyset här hemma ikväll.
Vi har en liten tradition som påbörjats att varannan fredag har vi "ansvaret" över kvällen. Det vill säga laga mat, eventuell efterrätt m. dricka och kanske hyra/ ladda ner film eller hitta på nåt annat.
Vårda kärleken helt enkelt.


Jag hade storstädat hela lägenheten till J kom hem o han blev jätteglad =)
Ikväll bjöd jag min älskade på fläskkarré med hemgjorda pommes i ugn, majskolvar, ugnsgratinerade tomater och egenkomponerad salsasås!! MUMS!
Dessutom hade jag köpt 2 öl till honom o 2 cider till mej (praktik imorrn ju).
Sen hade jag en surprise till faktiskt.
Jag tyckte det var så trist att bara sitta o glo på film eller tv varenda fredag så idag hade jag varit och fixat lite pyssel som vi tillsammans skulle göra.
Så nu står våra gipsfigurer och torkar och imorrn eller på söndag får vi måla dom.
Riktigt skoj att tillsammans göra nåt <3<3<3<3


Här kommer lite in acton bilder:


     



Mycket uppskattat av både mig o mín sambo. Barnet i en kommer fram när såna här grejer görs ;)


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Vad mysigt att pyssla tillsammans! =)

KRAM

2010-03-21 @ 19:47:00
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0