Fack jo själv

Ha haft en underbar dag.
Först en skön sovmorgon och sen begav jag o pojkvännen oss på promenad till A6.
Jag tvingade honom eftersom han var i stort behov av nya skor.
Han har sagt i flera månader att han ska köpa nya skor och nu dem senaste 4 veckorna har han gått i SOMMARSKOR.
Världens finaste kille unnar aldrig sig själv någonting :S
Skor blev det o sköna promenadet både dit och hem.


Ikväll var jag på bio med Eva. "Farsan" som var så rolig.
Både jag och Eva skrattade som galningar.
"Fack jo själv" hahaha
Sen hittade jag detta klippet på Youtube. Snubben verkar ju minst lika skön i verkligheten som på film.
Så sjukt roligt.



Nu ska jag gå o knyta mig.
Det blir jobb på hemtjänsten imorgon.
Och sen blir det plugg, vad annars =)

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0