Den fete och den fete.

Nu kanske ni tror att jag gått o dött ? =)
Nä, men jag hinner inte med. Helgerna som tillbringas nere i Skåne bara rusar förbi o vips så är det Måndag.
Det var som vanligt suveränt att träffa båda föräldrarna och alla syskonen samt Ania med familj :D


Idag har jag varit på ett nytt ställe i praktiken där jag ska va en vecka. Vi kan kalla det en träffpunkt för psyksjuka.
Det var intressant, människor kan verkligen öppna sig och blomma upp när de kommer utanför hemmets 4 väggar och får känna sig meningsfulla och viktiga nånstans.


Har en överraskning till J ikväll. Den MÅSTE ni se fast först ska han ju se den själv :)



Så här såg det ut innan när jag precis hade pckat upp min väska som jag hade haft med mig till Skåne. 
Den lille fete kom och la sig i den =)




Nu ska den store fete/ jag gå o dra nåt gammalt över mig. är helt slut efter en intensiv helg i Skåne, praktik idag + träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0