Vad är oddsen?!

Jag flyttade 23 mil från min hemstad för snart 3 år sen.
Innan jag flyttade så hade jag träffat en kille ganska länge.

Ja, det står lite luddigt om det om går bakåt här i bloggen.
En skitstövel var vad han var, och jag var en idiot som var upp över öronen kär i en snubbe som tog plockade fram o dammade av mig när det passade.

Så till saken.

Vad är oddsen då att när man flyttar 23 mil ifrån staden så möter man denna skithögen här med?!
Jag visste att han bodde här för jag har sett honom innan men nu efter handlingen, när jag svängde in på vår gata så kom han gåendes.
Hoppas inte detta betyder att han bor i området, verkar inte bättre.
Inte för att det påverkar mig mer än att jag behöver må illa lite oftare än vanligt då det är mycket möjligt att man möter honom på väg till jobbet osv.

Det finns vissa saker man är sådär lite extra stolt över att man gjort i livet.
Kanske inte helt sällan när man brytit ett mönster som var dåligt för en.
Även om det högg som en kniv i hjärtat och var otroligt jobbigt just då.

You will see me shine when you look up from your bottom, Loooser =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0