Illa

Vad är det med mig, eller är det förresten ens mig det är nåt med ?!
Jag tycker fan bara jag lyckas se dåliga filmer nu för tiden. Eller kanske inte dåliga men inte sådär riktigt jäkla bra heller.
Görs det sämre filmer nu än innan?
Jag menar var är dom tidlösa klassikerna som Titanic, Gladiator, Moulin Rouge, Fucking Åmål osv.
Tycker inte alls det kommer några nya såna nu.

Imorgon funderar vi iaf på o ge Robin Hood en chans på bio, bara jag o min sweetie image602
Men vi får se.
Tyvärr och nästan väntat så gick ju bilen sönder nu när jag körde hem från Skåne.
Den bilen blir vår olycka och nu vill vi bara få den såld så fort som möjligt.

Återigen höll bakhjulslagret på att lossna och även om jag hörde att den lät lite konstigt och tyckte att den kändes lite ostabil så körde jag ju hela vägen hem i ett svep i Söndags.
Jag tänkte inte mer på det.
Det kunde gått riktigt illa.

Hjulen där bak har ju "trillat" av på bilen 2 ggr innan på grund av detta.
Tänk om det hade hänt mitt på motorvägen?!
Tänk om det hade hänt i den enfiliga delen på 2+1 vägen vid Ljungby.
Där låg min lilla bil mellan 4 lastbilar.
Hade hjulet trillat av där eller fåt för sig att "haka upp" sig hade inte jag suttit här idag.

Ibland undrar man hur många gånger i livet man är med om en nära döden upplevelse utan att man ens själv är medveten om det.
Kanske varkens innan, under tiden eller efter.
Jag tackar min lyckliga stjärna, eller kanske ängel för att inget hände o att jag sitter här nu.

Ska krypa ner i sängen bredvid J nu
Life is good
image828




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh men Robin Hood har man ju inte hört så mycket lysande om ;-), hoppas dock på att den är bra, älskar den typen av filmer.

Usch jobbigt med bilen, jag hatar allt som har med bilar tt göra, det får Stoffe sköta :-D

Ha en fin dag!

Kram!!

2010-06-08 @ 09:16:04
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0