Klassfest

Klassfesten igår var verkligen lyckad.
Ungefär så här var kvällen upplagd:
Fördrink inför fördrinken hos Sofie S- Fördrink på Taste- Mat på Bowlinghallen- Bowling- Utgång för de som ville.

Jag skippade efter nogrannt o moget lövervägande det sista alternativet.
Hälften av gänget avvek innan utgången och jag ahde planerat att hänga på andra halvan men så ville de in på Bånken ( ett utställe) o inträdet låg på 100 spänn!!
Galet mycket bara för att komma in tycker jag.
Jag fundereade o kom fram till att 100 spänn i inträde + lite dricka där inne + bussen hem kommer landa på minst 300 spänn o den summan har jag ingen lust att lägga ut på det just nu.

JAG HATAR INTRÄDE!
Tycker det känns sjukt jävla B att betala bara för att komma in på ett ställe som har öppet varenda jävla helg och det enda som väntar är alkoholförsäljning och lite musik ur högtalarna.
Det suraste är om man betalar kommer in och upptäcker att fy fan, här var inget kul. Jag menar, skoj att gå ut då!

Idag glittrar solen här o jag ska kasta mig i duschen o sen åker jag mot beachen. Helt själv för mamsen jobbar till halv 3.
Nice!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

ja det är sjukt, det är som att betala inträde för och gå in på maxi och handla haha

2010-06-05 @ 17:52:12
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0