Nedräkning till semestern =)

Idag är det dagen D.
Men nu har det varit så jävla mycket snack om flytten i bloggen så det hoppar vi i detta inlägg.

Idag är det nämligen en annan dag med.
Det är 2 månader tills vi åker till Turkiet, Side idag=)
Den 11:e Augusti bär det av o denna gången ska vi åka från Jönköping så för mig o J blir det nära.
Smidigt o bra att kunna åka härifrån då vi dessutom har gott om plats så familjen kan utan problem natta även i den nya lägenheten.

Sist jag var utomlands med mamma o systrarna var vi i Grekland.
Tror det var 2006?!

Det ska bli fruktansvärt skoj att åka med hela familjen igen och nu är vi ju 3 familjemedlemmar till.
Tror alla ser jättemycket fram emot det och mammas P har redan börjat prata om var vi ska åka nästa gång :P
Både min mamma, jag, mina systrar och J är ju tolkiga i Grekland så vi kanske borde visa P o Baltzar det.
Semesterresan 2011??!!


5 i familjen

och de galna systrarna H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0