tiden flyger iväg.

Jag ska alldelles strax gå o göra mig redo för dagen men måste ju passa på att ge er ett livstecken först ;)
Ikväll blir det klassfest för att hmm.. vad säger man, fira? att det är 5 år sen vi tog studenten.
Jag fattar det inte, 5 år sedan studenten!
Snacka om att Time flies när man ser på det i efterhand.
Jag tycker inte det är jättelängesen som jag glad som ett barn på jualfton skuttade in på systemet för att på egen hand få köpa min allra första flaska vin.
Det är snart 4 år sen.


Nåväl. Innan jag ska bli sentimental med 10 tjejer till så ska jag till läkaren kl 11.
Min epelepsi doktor som jag haft i alla år, han är egentligen barn och ungdomsläkare men jag är löjligt förtjust i honom så jag bad på mina bara knä att jkag skulle få gå kvar och det fick jag =)
Jag är ju anfallsfri sen 3 år men det har hänt lite saker som får mig att bli orolig :S

Efter det ska jag ränna på stan efter strumpbyxor till ikväll och sen ska jag hämta världens finaste lillasyster efter skolan  vid 13.30. Hade systerkväll med den andra systern igår och idag blir det kvalitetstid med Wilma <3

Look like it's gonna be a good and sunny day.

Kram på er.


-s vill jag lägga till. För jag har ju 2 o älskar de lika mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0