Sommar sommar sommar

Hoho, är ni kvar ? ;)
Ute pressar i solen kanske ?!?!?!

Så jäkla gött väder men lagom tills jag pallrade mig ut i eftermiddags så började den gassande solen få sällskap av små moln så emellanåt försvann den.
Men, man kan ju inte få allt.

Min sommarbild på min fina klänning och cykelbyxor uteblev också då batteriet i kameran inte blivit laddat :(
Det viktigaste iaf:
Bara ben!!!



Hittills har dagen bestått av kaffe på stan med fröken Eva och snart väntas finbesök i form av mammas särbo som skulle svänga inom på väg från Stockholm.
Mycket kaffi idag =)
Tur jag inte gillar kakor och bullar och har lätt att avstå från dem.
Annars hade jag rullat imorrn.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0