Semester planer.

Har kikat på hotell i Malmö idag.
Ida och Kristoffer ska ju va i sommarstugan när vi kommer ner så där rök den eventuella sovplatsen :P
Hotels.com som är en jäkligt bra sajt om man ska ha hotell i Sverige fick hjälpa oss o nu tror jag vi har hittat ett hyfsat billigt.
Men vad i helvete innbär det om man ska sova i Kabin?
Låter som om man sover i en jäkla garderob ju.
Inte för att det spelar så stor roll egentligen, vi ska ju bara sova där liksom =)
Efter Indien är vi härdade.

Anledningen till att vi så gärna vill sova i Malmö är ju för att vi vill hinna med Köpenhamn också.
J har aldrig varit i varken Kph eller Malmö.
Jag har ju varit där några gånger men med tanke på hur nära Malmö jag bodde innan (cirka 12 mil) har jag ändå varit där förvånansvärt lite.
Mamma som bott i K-stad i hela sitt liv sa att hon bara varit i Malmö 2 ggr de senaste 10 åren.
Hmmm..

Ska bli riktigt skoj att få åka neråt.
Ibland kan det enklaste vara lika roligt som nåt mer komplicerat <3


Kobenhavn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0