pengabrist!

Jag hatar att gnälla över pengar och jag har lärt mig att överleva på en ganska sparsam summa numera men den kommande månaden kommer bli fruktansvärd.
Inget CSN och en lön på knappt 1200 spänn :(
Vilken jävla tur att vi är två i detta hushållet.

Jag ville undvika att ta ut förskott på sommarjobbs lönen men frågan är om jag har något val.
Suck..
Och självklart ska alla stor inbetalningar komma nu också.
Resan till Turkiet ska betalas i början av Juli och kursen i akupunktur jag ska gå som kostar 5500:- verkar också vara på G.
Pengar som inte finns.
De där skattepengarna hade suttit riktigt gott nu men som den jävla idiot jag är så hade jag ju glömt att anmäla att jag bytte bank så de hade inget konto att sätta in de på.
Detta innebär att jag får vänta till Augusti på de pengarna.

Hur ska detta gå?!


Kommentarer
Postat av: Anki

usch jag har det oxå väldigt knapert med pengar just nu.. men jag lever så snålt som möjligt, och det är tur jag gillar nudlar haha :)

2010-06-23 @ 17:26:57
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0