På rätt plats i livet.

Nu är jag normal igen.
Ja eller jag frisknade till mot eftermiddagen/ kvällen så det var inte så farligt.
Sist jag blev jättebakis och kräkte låg jag ju i nästan ett dygn och bara spydde.
Dessutom var hela ansiktet uppsvullet och rödsprängt?!?!

Igår gick vi o la oss tidigt och mös med jorgubbar i sängen framför Avatar.
Vi orkade se 45 minuter in i filmen sen halvsov både jag o J så då gav vi upp.
Men mys var det <3

Slutet på mitt sommarlov är här och idag ikväll går jag bredvid från 15-21.
Ska bli kul, det är ju stället jag gjorde praktik på och jag har verkligen saknat dom!
På tal om jobb så är det många som frågar hur det känns nu när man kommit halvvägs i utbildningen och jag kan säga att det känns riktigt jäkla skönt att man har ett år kvar.
Jag är så lättad att jag slipper bekymra mig om vad jag ska göra i höst och leta jobb i detta kaoset.

Självklart ser man fram emot att va färdig, konstigt vore det väl annars.
Men jag älskar att plugga, det är en sån mental utmaning och jag är så glad att jag tog steget förra året.
Hade jag vetat hur roligt det skulle bli så hade jag nog gjort det ett par år innan.

Men så är det väl när man hittat rätt.
Jag har hittat rätt, jag vet vad jag vill!!
Som jag längtat efter att säga dom orden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0