Ny shoppat

Färdig med tentan och nu återstår bara den lååånga väntan på resultatet.
Det kändes okej men jag vågar inte säga mer.


Jag tog en shoppingraid på stan ikväll efter del 1 var klart och innan del 2 skulle påbörjas.
På Fredag ska jag ju på klassträff med min gamla gymnasieklass.
5 år sedan studenten. Jisses!!
Tyckte iallafall jag var värd nåt nytt eftersom jag slitit så med plugget.
Inte lätt att läsa dubbelt!
Detta var vad jag fyndade:


Cykelbyxa Lindex 79 spänn och tröja från Gina 149:-

Cykelbyxorna ska jag ha till sommaren och kanske ine just till klassfesten. J blev lagom impad.
-Fina va, sa jag
-mhhmmm..

Killar! Förstår sig inte på modet och J har svårt att fatta att det som var omodernt och "so 1999" kan bli poppis nästa säsong :)

Tur då att jag shoppar till honom också ;)

Tröja 49 spänn H&M herr. Naturligtvis kan han shoppa själv men han unnar sig aldrig nåt så därför brukar jag köpa små klädpresenter då och då så han får förnyelse i garderoben =)

Tröjan från Gina hoppas jag kunna ha på Fredag, om jag bara lyckas hitta ett svart linne o ha under.
Den är lite kort och min mage är inte direkt smickrande att blotta.



Nu ska jag gå o göra en kopp te och sen bara sätta mig i soffan och slappa. Det har jag förtjänat efter en fullspäckad pluggdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0