Ni har väl inte glömt

Att jag skriver min första tenta idag.
Hemtenta i distansen ju. Jag drömde till och med om att jag gjorde den inatt så när jag slog upp mina blå vid 7.45 gick jag direkt in till datorn och väntade på att tentan skulle läggas ut.
Ja, sen har jag suttit där. Pausat lite då o då med FB, bloggar o annat.
Jag vill så jävla gärna klara den. Slippa tänka på skola mer för detta är verkligen det sista jag har!
Jag nöjer mig mer än väl med ett G och satsar inte på mer.
Bara jag slipper omtenta!!

Det är svårt, spännande men faktikst ganska kul med hemtenta.
Haha, måste va ensam i världen om att tycka det :P

Upp imorse och slängde på mig första bästa, snyggt ;)

Har inte ens borstat tänderna eller fått på mig en behå än :P
Soft med hemmaplugg ;)


Förresten ni vet J:s junior-krasse som jag skrev om?!
Så här ser den ut nu:


D.Ö.D!!

Ha, ha. J har lyckats döda "juniorkrassen" totally!
Fast jag vet ej fan om jag tycker det är ngn junior grej direkt.
Det står på påsen att man ska hålla pappret fuktigt men det torkar liksom på bara några timmar.
Jag tror vi fuktar det 4 ggr om dagen och ändå är det snustorrt när vi kommer nästa gång.

Hmm... Junior?
IN MY ASS!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så på bomull nästa gång, så ska ni se att det går bättre! :)

2010-06-02 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0