Morgonstund

Uppe i ottan idag och detta trots att jag inte kom i säng förrän vid 1 inatt.
Jag fick för mej att städa toaletten sisådär 00.15 inatt.
Vad som började med att tömma papperskorgen slutade med en total sanering :P
Allt eller inget :)

Fördelen med ett tidigt vaknande är att imorgon drar jobbandet igång och då börjar jag ju 6.45.
Kan va någorlunda bra att ha vänt på dygnet tills dess och inte som igår när jag sov till 10.33.


Nu SKA jag komma ut på en morgon promenad.
Har tänkt det så många gånger de senaste veckorna men röven blir liksom kvar i stolen här o vips så är klockan 12.30...


En av oss i familjen som skiter fullständigt i om klockan är 07 eller 11:

"Men gåååååå":






Kommentarer
Postat av: Ania

Sån sötnos han är:) Längtar jättemycket tills vi kommer och får spana in den nya lägenheten:) Många kramar tills dess!!! Ania

2010-06-23 @ 08:33:07
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Haha man skulle allt varit en katt =)

2010-06-23 @ 09:12:59
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: lina

vilken sötnöt han är den där mannen!

2010-06-23 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0