Lägenhets sneak peak.

Gissar att det inte kommer va så många som tittar in här under långhelgen så jag passar väl på o ligga lågt med aktiviteten med då så tar vi nya ordentliga tag på Måndag :D
Ja, några inlägg blir det väl, kan inte hålla mig ifrån det.

Däremot tänkte jag ge en liten sneak peak på nya lägenheten för min mamma håller på o spricka av nyfikenhet :P


Vardagsrum, Ossy är en foto-hore =)


"Kök med lite stök" ;)


Master bedroom.

Bilderna kanske inte säger så jättemycket men det är cirka 11 kvm mindre än förra och känns mer passande för oss.
Ligger dessutom lite närmre stan.

Mammas kille har redan sett den och på Söndag kommer pappsen o äter luch.
Mys<3

Trevlig midsommar på er som inte har tid att läsa i helgen.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Så nu har jag läst det som hänt sedan sist jag kollade din blogg. Mycket man ska hinna med....

Lägenheten ser ju jättefin ut. Liknar er gamla mycket tycker jag.

Längtar tills jag kan komma o hälsa på er.

Puss puss o älskar dig

2010-06-24 @ 23:08:56
Postat av: Jonas

Jaha och när är man ditbjuden säg?

2010-06-25 @ 18:36:06
Postat av: Emelie

Ser trevligt ut - och närmare stan är ju inte helt fel. Hoppas du har en fin Midsommarhelg trots jobb. Och jag glömde svara på det där angående halsbanden - Stoffe stansar alla smycken för det fixar inte jag - hihi. Så jag ska verkligen inte ta åt mig äran där inte :-D.

KRAM!!!

2010-06-26 @ 14:09:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0