En vän försvinner.

Idag åker Emma till Stockholm a´la Arlanda för att imorgon åka vidare mot Singapore o sen efter 4 dagar ytterligare vidare mot Australien :(
Sorgligt.
Visserligen har jag ju vant mig vid att ha brutttan lite längre bort än 1:ans buss men detta känns inte OK!

Andra sidan jordklotet var väl ändå lite till att ta i.
Och 6 månader. 6 jävla månader, det är waaaaaaay to long.

Självklart är jag glad för snäckans skull men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att jag inte är ledsen för min egen.
Eller våran.
Lite bättre till mods blev jag när hon berättade att hon faktiskt var tvungen att komma tillbaks o göra färdigt sina studier vid Linkans universitet.
YES!!!

Eftersom planerna annars är att hitta en surfarhunk eller David Hasselhoff look alike så har jag haft en oro för att aldrig få tillbaka min Emma!

MEN NU MÅSTE HON ALLTSÅ ÅTERVÄNDA!!
Jiiiihoooooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0