Bra för en strumplös.

Är det någonting jag är mästare på att göra av med så är det strumpor!!

Jag vet inte hur många "tvättmaskinenåtuppminpartner" strumpor jag har i min byrå.
En annan sak som är ganska rolig just med mina strumpor är att i min familj blir jag alltid "retad" för att jag har så färgglada, mönstrade, uppseendeväckande strumpor.
Svart eller vit är inte min grej.


Därför blev jag extra glad när jag såg att man nu kunde få 4 par strumpor om man bloggade om Onepair.

Här finns strumpor för både den "utmanande" och den "neutrala". Mönstrade- omönstarde, färgglada- vita, långa- korta, Blommiga- prickiga! You name it!!!

Här är ett axplock ur deras sortiment, finns verkligen att välja på.
White Garden  Dot  White Low

Passa på du med och gå in o läsa om onepairs bra erbjudande här.
För herrstrumpor går du in här.

/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0