Bra dag, tung kväll.

Dåligt med bloggning idag, jag vet.

Jag var en glad Bella hela dagen efter att ha varit hemma o pulat hela förmiddagen och sen på eftermiddagen åkte jag o hälsade på Dessi o Menno (deras valp).
Menno var så söt. Men väldigt busig.
Han försökte nafsa i allt hela tiden och man fick passa sig lite.
Mina strumpor var han överförtjust i och det gick så långt att Dessi fick "offra" en av sina "jagaharbaraenförtvättmaskinenåtuppdenandra" strumpor som hon hade i lådan.


Som sagt en glad Bella på dagen men ledsen på kvällen :(
Dels blev jag ledsen för min Mammi som idag fick ett tråkigt besked, inget "allvarligt" men tråkigt.

O jag som hade hoppats o hållt tummarna så för henne blev nog nästan lika besviken som hon.
Andra saken som gjorde mig lite tung i hjärtat var att jag åker ner till Skåne imorgon o J blir här så ikväll fick vi verkligen mysa för nu ser vi inte varandra förrän Söndag kväll
Ja, töntigt jag vet men jag är ju som jag är när det gäller det <3


Har kollar på 2012 o myst med varann. Det var en riktigt urkass film enligt mig men ett urbra mys jag hade bredvid mig. Han är bäst min J <3


Tog två egopics nyss ;) I know you like it!




Jag känner mig såklart glad för o åka ner o träffa la familia men ledsen för o åka från J<3
Dessutom är det så frustrerande det som hände Mamma.
Ingen hade förtjänat det mer än hon.
Jag blir så jäkla irriterad o ledsen o det värsta är att jag känner mig helt maktlös.
FAN!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet hur du känner dig..

Har fått uppleva det med denna veckan.. Så himla jobbigt..



Men du är jättefin på bilderna! Hoppas att allt löser sig med din mamma och att du mår bättre nu!



saknar dig !

kram

2010-06-04 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0