Max the master !!

Nu är vi på hemmaplan igen och imorgon kväll drar allvaret igång igen med nattjobb.
Talesättet "Home is where your heart is" stämmer verkligen.
Jag känner mig så hemma där nere.
På samma sätt känner jag mig hemma här med.
Bara jag har de jag älskar runt om mig så är jag hemma<3

Därför ska jag njuta extra mycket när vi om 3 veckor befinner oss i Side.
Jag, J och Mamma & company.
Underbart!!


Nu ska ni få lite bilder från helgen.


Jag o Max


Max "dansade" för Jim =)


Skulle lära MAx o "hytta med näven" när han kör.


Han blev godkänd ( fast du bör nog överväga att se lite sur ut med Max ) :P


J klarade det han med =)


Stora kliv :P


Max var en riktig "Bella- gris" i helgen. Känns bra =)


J saknade jobbet, så han hjälpte Max med hans traktor.

Ania och hennes 2 M + jag o J åkte in till K-dagarna för lunch på Lördagen.
Väl inne så hade såklart vi glömt kameran i bilen som stod låååångt ifrån där vi var så det blev inga kort men jag kan säga att den dagen jag får barn så kan jag skippa bebistiden :P

En tvååring direkt tack.
Max är så jäkla rolig just nu, inte alls blyg och man kan leka på ett helt annat sätt.
Att han dessutom gillar att kramas och pussas och får en att känna sig lite speciell genom "Bejja" när han vill att man ska göra nåt.
Då duger det inte med nån annan, han bestämmer och han vet vad han vill den lille Bossen.

På Lördagskvällen grillade vi ju hos Mammas P o sen på Söndagen var det kalas hos Farmor. Men det får bli nästa inlägg. Nu ska jag snart våldgästa Dessi o hennes kompanjon ala Menno!!


Kommentarer
Postat av: Ania

Såå bra bilder det blev! Det var så roligt att ni kunde stanna över natten, hoppas att ni gör det snart igen:) Maximilian var verkligen en riktig "Bella-gris" så du har gjort nåt rätt med honom iaf...hahaha... Han tjatar om er varje dag:) Kul när han kommer ihåg människor nu! Många kramar från Lövarna;)

2010-07-23 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0