Taxfree

Vad glad man blir när man loggar in och ser att man fått lite nya kommentarer.
Some of you are really good at it, and some of you are BAD!!

Jag har nyss suttit och beställt varor på taxfreen till Turkiet resan.
Känns galet att skriva det men imorgon är det ynka 2 veckor tills vi åker.
Can't wait!
Det var fyra månader när vi beställde och svisch, så är vi nästan där.
Åh vad jag längtar efter att ha ledigt och spendera tid med de bästa personerna jag vet: MIN FAMILJ!!

Det blev inte så mycket på taxfreen men en flaska whisky ( of course) till J och en bag in box vitt vin till mej.
Dessutom blev det en bag in box på nerresan.
Vi måste ju ha lite att fira med där nere med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0