Plugget.

Det blev två bad idag ;)
Härligt.
Ett i Axamosjön och ett i Tahesjön.
Ett med kompis och ett med kille.


Det gäller att passa på att njuta av solen och värmen de dagar man är ledig, som student har man ju inte privilegiet med semester på sommaren.
 Men det är också i princip det enda jag saknar med att jobba :P
Jag älskar ju livet som student nu när jag är äldre och verkligen vet vad jag vill.

På tal om student så kom ju antagningsbesked 1 idag.
Jag stod som reserv på distanskursen jag sökt vilket var lite "chocking".
Trodde faktiskt jag skulle komma in.

Men så är det väl många sökande med när det gäller utbildningar i sex och samlevnad =)
Det gjorde i ärlighetens namn inte så mkt att jag inte kom in, jag har ändå varit tveksam till om jag verkligen ska plugga dubbelt i höst med.
Dels så ska jag ju gå en kurs i akupunktur och sen har ja lite småplaner för nästa år så det räcker kanske gott och väl?!

Även om utbildningen är viktig och jag satsar 100% i allt jag gör där så måste man ju tänka på hälsan med.
Vill inte ha tillbaka min epelepsi!!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen.
Man blir matt av värmen även om jag älskar den<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0