Nu grönskar det.


Balkongens grönska

Den vita pricken är förhoppningsvis början till en paprika.


Dagen började med värme och sol och nästan, (men bara nästan) jobbigt varmt.
Jag var med en boende och handlade och jag höll på att dö av värmeslag på vägen hem.

Mot eftermiddagen vände det oväntat nog, åska, blixtar och regn!
J muttrade nåt om skitväder när vi snackade i telefon men då blev jag förbannad o sa att det här behövdes minsann verkligen ;)
Är det något jag försvarar så är det vädret.

Det är vi människor som förstör för klimatet, inte tvärtom!!!


Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Åh jag önskar det hade åskat och regnat här med. hade beghövts. Men inatt har det varit svalt och skänt och jag hoppas det kan fortsätta så. Älskar dom varma dagarna men uppskattar INTE dom klibbiga nätterna :(

Ja pool skulle man verkligen haft, så gött att kunna doppa sig när man känner för det. Synd att det är en del jobb med det bara och attd et kostar så mycket :/

2010-07-14 @ 08:44:21
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Anki

ja regn och åska behövs verkligen.. väder kan man ju inte göra nåt åt så det hjälper inte o gnälla..

2010-07-14 @ 12:46:43
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0