Mina resor.

Idag när jag kom ut på ballisen på jobbet så var det som en tropisk hetta slog emot mitt ansikte.
Fast jag klagar inte.
Älskar värme, blir väl så när man reser mycket.

O efter denna "käftsmäll" av hetta började jag naturligtvis fundera på resor.
När o var vill vi nästa gång och tillåter vår ekonomi det.
Hmm.. kanske ska vänta tills efter Turkiet innan jag planerar nästa :P


Här är länderna jag hittills vandrat i mitt liv:

*Sverige
*Danmark ( många ggr)
*Tyskland
*Polen ( 2ggr)
*Irland
*Rumänien
*Egypten
*Marocko
*Tunisien
*Lettland
*Grekland ( 2 ggr)
*Indien


Grekland/ Paros, Juni 2009


Berlin, Augusti 09


Riga, November 09


Indien, Maj -10

Snart kan jag ju lägga ännu ett land på listan för nu är det ganska exakt en månad tills vi åker till Turkiet =)
Längtan är stor.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Resa är härligt!! Hoppas ni får det bra på turkietresan :-)



Exakt, det är inte samma sten men på samma strand. Den stenen vi stod på i andra bilden är lite längre ut.



Kram!

2010-07-11 @ 09:42:13
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0