JAAAA =)

Han var pigg nog för bad idag så det blev det.
Gössigt.
Vi låg vid J:s mormors stuga så där var nästan inget folk.
Gott att ha en liten ministrand för sig själva för Vätterstranden inne i stan är ALLTID fullsmockat.
Dessutom tycker jag som är van vid Åhus och Yngsjö strand att Vätterstranden är "piss i nilen" och sjukt överskattad.

Summan av kardemumman så är jag verkligen nöjd med denna helgen.
Det har varit underbart med sällskap av familjen L och grådagskvällen hos Eva var ju supermysig.
En lugn och alkoholfri helg men nog så rolig.
Nästa helg blir det jobb och helgen efter det blir det Skåne =)
*Längtar*


Men första av allt längtar jag till imorgon för då kommer Syster.
På Tisdag går vi o kollar in vad hälften av alla bloggar skrivit om i veckan:
ECLIPSE!!


J idag

Och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0