Ville man vinna måste man satsa!

Man hinner inte riktigt med allt nu när vardagen satt igång igen.
Igår var det:
Vakna och åka till skolan- lektion till halv 3 o sen hem för o lämna av Ellie och åka o hem J o till gymmet, träna o sen hem, laga mat och sen plugg-plugg-plugg!


Jag gillar verkligen skollivet men det vore att ljuga om man säger att det inte är tufft ibland. Speciellt eftersom det var så slappt innan jullovet o nu drar det igång på allvar och dessutom vet jag ju att snart börjar distanskursen med o då är det disciplin som gäller för att hinna med allt.

Nu är första helgen på länge som är oplanerad. Skönt för trots att inget är spikat så vet jag att jag har en hel del o ta tag i. Det får bli en "tråkhelg" med massa måsten :/ Trist men nödvändigt!!


 Jag är kanske lite sen men ville bara påpeka att jag är obsessed av denna för tillfället. Hon är helcrazy Lady GG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0