Utseende fixerad?

Imorse tog jag några kort på mig själv för att verkligen se vilken skillnad lite mascara gör.
Jag är inte mycket för smink och skönhetsprodukter men mascara använder jag i princip jämt.
Det kan fan göra underbverk och man ser så mycket piggare ut med Mascara.
Speciellt jag med mina knarkarögon. J brukar kalla mig för cockerspaniel och jag kallar honom för kines.
Ha, ha. Ska bli kul o se våra barn ?!


Look and see:

Ja ni ser skillanden =)

         
utan                             med


Nu har jag kört lite träning här hemma med mitt fitnesset och med J:s hantlar. Imorgon är det gymmet igen =)



Här ska vi bli fitta =)

Inte fota ett helt inlägg handlar om utseende som det gör idag. Well, det är inte bara insidan som räknas ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst gör mascaran hela skillnaden.

Ibland glömmer jag ta på den när jag ska jobba och sen vill jag bara gömma mig hela dagen. Mascara, rouge och lite läppglans måste jag ha för att överleva, hihi

Duktig du är med träningen! Kram

2010-01-19 @ 08:49:08
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0