Fynd affären

Här hemma har det varit en lugn Söndag. J gillar verkligen slappedagar medan jag är en sån som vill att det ska hända nåt mest hela tiden.
Kaske kan bero på att han jobbar heltid i veckorna medans jag pluggar o det är ju inte direkt heltid även om det står så på pappret :P


Jag har nyss varit o handlat lite tråk. Med tråk menar jag shampoo, avsminkningsgrejer, tops, deo osv.
Sånt handlar vi jämt på samma ställe o jag msåte slå ett slag för dom.
Dadumdadumdadum: ÖB!!!

Alt detta + lite till fick jag för 263 spänn.
Det är fan billigt det =)
Bella gillar billgit tråk.




Köpte förvaringslådor som nog ska va under sängen. Ska bli mer organiserade har vi sagt.

Nej, nu måste jag hämta sambon som tränat, ville med men jag känner mig inte så piggelin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0