Hemma kväll med lördagsmys.

Min bloggarlust är kanske inte på topp för tillfället och jag har tjatat på J om han kan göra ny bloggdesign här me ja, det hinns ju aldrig med.


Skulle jobba 7-13 idag men då en var sjuk fick jag va hjälte o ta kvällen med.
Jobbig dag med andra ord!!
Men man ångrar aldrig det när lönespecen trillar in ;)


Innan deppade jag lite för att jag skulle sitta själv resten av kvällen ( J är med vänner) men nu är jag ganska glad för att det inte blir mer avancerat än så.
Har en flarra vin hemma som jag funderade på o korka upp innan men vin= cigg = dåligt för både mig o plånkan!!


Nä, det blir en vit helg o så ska jag skratta lite lätt åt J imorrn när han mår illa =D
Btw på tal om J så gjorde han en potatis och purjolökssoppa som var så god i denna jävla istiden som det är nu.
Har ätit 3 tallrikar totalt idag =D
La i lite skinka med o då blev det ännu godare.

Nu ska jag gå o dra nåt gammalt över mig. Iaf gå o duscha.


Jag på väg till kalas för J:s pappa igår. Ny fin blus från Lindex =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0