Spending money ;)

Ja dagen innehöll ju ett praktikbesök och jag kan inte säga annat än att det kändes jäkligt bra.
Vibbarna håller i sig om att 10 spännande veckor väntar.
Tuffa, men spännande.
Jag måste arbeta minst 37 tim / vecka så det kommer bli stora kontraster till nuet då det känns som man är ledig stup i kvarten.


Det har kommit en hel del snö här idag men någon "storm" vet jag inte om jag tycker det har varit. Visserligen blåser det för jämnan i denna staden så man kanske är skadad =) Så är livet när man bor granne med vättern =)
Jag köpte ett fint svart pannaband från Stadium för nån månad sen och det har jag verkligen haft glädje av då jag hatar mössa.



Samma med vinterjackan som jag faktiskt la en extra slant på detta året och investerade i en Everest.
För en gångs skulle så verkar årets jacka faktiskt hålla hela vintern utan några skavanker.



Ytterligare ett plus med att ha slutat röka är faktiskt att man kan shoppa loss på ännu mer kläder. Med tanke på att man brände cirkus 1200 spänn i månaden på cigg så känns det som man kan få unna sig lite extra.
Hmm.. lite var det ja. Who am I kidding ;)


Om man skulle försöka förstå sig på uppgiften från distanskursen. Blev ordentligt mör efter dagens träningspass och förkylning lurar i kroppen så ikväll får det bli bingen i tid.
Dessutom ska jag ju upp o jobba imorrn.
Hör ni... *klirr, klirr i kassan*


Puss o nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0