Ny istid i Jkpg?

Bad J ta en bild på mej i min finfina pyjamas som jag fick av mamma i julklapp o som är "to die for" skön men jämt när han tar kort så blir dom så suddiga.
Antingen tycker inte kameran om honom eller så skakar han för mycket. Jag skäller iaf på honom när han tar fula bilder på mej :P
Men man är ju inte sämre än att man kan göra det själv:

Lila o fin. Lila var min favorit färg när jag var yngre. Mitt flickrum var självklart i Lila =)


Idag skulle vi ta oss o träna. Ja vi trodde ju inte det skulle bli så bökigt som det blev. Har man ingen bil så får man ta bussen och det går ingen direktbuss utan vi måste byta o krångla.
Hmm... vad bekväm man blir med bil o körkort. Man vänjer sig fort!!


Ikväll är det middag hos Johanna o Christoffer, det blev ju inställt förra gången men nu jävlar :)
Dock får vi ju ta bussen dit med. Inte så kul i denna istiden.


På innergården är cyklarna "insnöade".

- tjingeling från en rufsig brutta.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du är!

Jag skäller alltid på Stoffe när han fotar, det blir aldrig bra.

Sen blir han irriterad när han får ta femhundrasjuttioelva bilder...

Ha det superkul ikväll.

Kram!!!

2010-01-08 @ 19:53:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0