Ledigt värre =/

Åh har försökt att lägga över bilder från mobilen men det går fan i mej inte.
Kan bli galen på sånt.
J som är mer lugn i sinnet får göra det när han kommer hem =P


Den här dagen ska spenderas med att luska lite med distanskursen, se hur den funkar, litteratur osv.
Jag är så pluggsugen nu så det är riktigt tjoligt att bara vara ledig hela tiden, speciellt när man inte får jobb heller.
Dock har det varit världens snökaos här både igår och i förrgår så då var jag rätt tacksam över att lippa köra 14 mil om dagen.


På Fredag åker jag o J hem till K-stad o som vanligt ser det ut att bli en fullspäckad helg.
Det jag längtar mest över är att få krama min underbara fina lillasyster, eller ja båda 2 faktiskt.
Lins Lusen har haft det tufft den senaste tiden och då gör det ont i hjärtat att inte finns där o kunna stötta och hjälpa till :/



Ha,ha nu gick det. Skam den som ger sig. Bjuder på ett kort på mig o Ossy igår kväll i sängen. Världens kelnaste katt.


Kommentarer
Postat av: lina

så ni kommer i helgen, vad roligt!!!

ringde dig nyss men du svarade icke. ring ikväll sis! puss

2010-01-20 @ 13:07:25
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

naaw ♥

2010-01-29 @ 15:42:33
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0