Jag har varit så sjuk!

Hej finaste.

Sorry för dålig update men jag har varit så borta.
Var ju ute i Lördags och det var faktiskt skoj men sen igår var det inte lika skoj. Vaknade vid 11 med huvudvärk som bara blev värre och VÄRRE och VÄRRE!!
På eftermiddagen kunde jag inte stå upp o jag klöktes av bara en klunk vatten.

Jag låg hela och stackars J fick ta hand om mig. Vid 13.30 åkte han och när han kom tillbaka vid 16 låg jag kvar i samma position i sängen som innan.

Han hade köpt pizza med sig hem på mitt önskemål och en halv pizza lyckade jag kränga innan jag fick lägga mig igen.

Sov en timme sen vid 18.00 vaknade jag och fick springa o spy. Jag var helt förstörd. Kunde inte ens ta mig för att gå in i duschen. Jag hade så ont i huvudet o speciellt bak vänster öga o när jag kollade mig i spegeln såg jag att ja var jättesvullen runt ögat ???!!!


Hela kvällen låg jag o det blev inte bättre- snarare tvärtom. Jag grät så dåligt jag mådde.
Imorse när jag vaknade hoppades jag att det skulle vara över men nej jag fick lägga mig igen. Jag låg till tolv o nu har jag lyckats komma upp o få i mig en macka men har fortf jätteont i skallen.


Vad är detta? Bakfyllan from hell. Känns inte helt troligt eftersom jag visserligen var påverkad men inte så borta.
Jag gissar på en matförgiftning eller nåt skumt jag fått i mig i drickan.
Vi skulle på middag hos fina vänner igår men då jag inte kunde röra mig insåg jag till slut att det inte skulle gå. O tur var ju det för jag var ju helt förstörd.


Jag har hört på en föreläsning att man kan vara allergisk mot en viss typ av alkohol o nu när jag tänkter efter så blir jag nog som kassast dom gånger jag druckit öl. Jag dricker typ ALDRIG det så kan det vara så att jag inte tål det? Det här var ingen vanlig bakfylla kan jag säga, min kropp reagerade på nåt som den verkligen inte tyckte om.



Idag får jag fortsätta ligga hemma, ska gå o sätta på en film nu och ta 2 alvedon.


Ta hand om dig o stor kram från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0