Jag har en känsla.

Träningsvärk- oh yes.
Gymmade igår igen och tog i ordentligt med armarna.
Har ont i triceps nu men ont på ett skönt sett ;)


Har pratat med praktikplatsen nu, vecka 7 börjar jag.
Jag har en känsla av att det kommer bli riktigt jäkla bra.
Dom har inte haft nån praktikant på 5 år så dom såg verkligen fram emot det.
Me too.


Igår kollade vi på The shining. Jag har inte sett den men blev lite besviken.
Trodde den skulle va mycket läbbigare.
Det var ju knappt så jag blev rädd och jag är ändå en riktig chicken :P
Satt mest o störde mig på hon som spelade morsan för att hon var så jävla dum i huvudet och sprang som ett fyllo.


Nehe, bladdrigt inlägg. A6 nästa.


wanna play?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0