Indien- Goa, börjar närma sig!

När vi bokade var det nästan ett halvår kvar men tiden har sprungit iväg och nu är det snart bara tre måander till vi lämnar Sverige för Indien =)



Längtar efter sand mellan tårna och brunbrända ben igen =)
Denna resan kommer bli mycket mer oplanerad än tidigare har varit och detta för att vi VILL HA DET SÅ.
Jag ( och J såklart)  vill prova på lite mer av backpacker livet och spontaniteten.


Vi har kollat ut några ställen vi vill besöka men tänker alltså vänta med o boka hotell tills vi kommer ner.
Första o sista natten i Bombay lär vi väl boka men inte resten.
Ska bli spännande men är det nåt som jag vet att jag o J gör bra ihop så är det att resa =)


snart är den på igen- bikinin alltså ;)


26 April bär det av =)

Kommentarer
Postat av: Anki

härligt :) jag vill med utomlands :( kan inte ni vika ner mig i en av era backpackryggsäckar :P

2010-01-13 @ 13:32:50
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0