God och nyttig mat + träning.

Japp, nytt år och nya tag.
Jag har funderat på vad jag vill förändra och inte gett löften men satt upp mål inför kommande årsskifte.
Tror inte lika mycket på löften utan mål känns mer min grej. Kan ju inte stå o lova nånting då jag inte vet hur allt ser ut om 1 år.


Har börjat lite lätt på gymmet i helgen och igår promenerade jag o Honey 6 km o idag blev det en lite kortare runda med Emma.
Imorgon är det gymmet igen. Jag måste göra detta för med sluta rökandet så blev det några + kilon på vågen trots att jag ansträngt mig :/´

Gårdagens lunch: Pasta med pastasås innehållande skinka, zucchini, paprika, majs, c- fraiche, milda mat extra och lite chilsås.



Dagens lunch: Chili Con Carne med sallad och sweet chili dressing



Ont i flabben av visdomstanden och ont i magen av för många halstabletter :/ O  vi som ska på fika hos J:s mormor idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0