Freaky Fredag :P

Idag påbörjade vi avslutningen av Motiverande Samtal.
På Fhsk har man sällan prov utan man tar "tempen" som min lärare kallar det. Med andra ord så kollar hon så vi har fattat vad det handlar om och kan det. Oftast genom att "behandla" varandra inför resten av klassen.


Idag var det således dags att kolla av med oss så vi hade förstått metoden: Motiverande Samtal.


Jag har haft väldigt svårt för det och fått öva mycket och läsa hemma och vem tror ni fick vara först ut:
JAG!
Visserligen frivilligt då ingen annan ville och det är så skönt att ha det gjort.
Det var svårt men gick ändå bra tror jag. Hon sa det iaf :P


Om en stund ska jag ta mig in till stan och fika med Dessi. Måste dessutom köpa en ny bok till nästa vecka :/
Ikväll blir det fredagsmys med pojkvännen/ sambon=)


Kommentarer
Postat av: Anki

fy fan.. jag är jätteosäker på det =/

2010-01-15 @ 15:55:10
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas att ni har en trevlig kväll ihop !!

2010-01-15 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0