Varför kan inte allt bara vara enkelt?!

Åh tiden har bara sprungit iväg. Har suttit med distanskursen och försökt få lite koll på den och den verkar iaf intressant men uppgiften verkar svår :/ men jag antar att den ska va det.
J han är så sjuk o ligger bara på soffan o sover och jag saknar livet o rörelsen som varit dom senaste dagarna hos mamma.
Jag har sugit in pussar och kramar från Wilma o Mamma o idag när jag åkte ifrån Kstad började jag nästan lipa.
Jag ville inte lämna dom och fick lite ångest.


Kan det vara så att jag börjar få hemlängtan?!
Kanske flyttar jag hem ändå?!
Jag saknar inte staden o inte speciellt många av folket heller men min familj ( med nära vänner inräknade) saknar jag så det sliter i bröstet ibland.


Min älskade familj <3<3<3<3
Jag vill komma närmre, just nu vill jag det iaf. Jag vill kunna komma över på en kopp kaffe eller en spontan middag, jag vill kunna passa Max när A & M ska på bio, jag vill kunna krama om Lina när hon är ledsen.
Jag både vill och inte vill, det är det som är kruxet.
Eller jag vill ju allt det som står ovan men jag vet inte om jag vill flytta tillbaka.
Mina drömmar och mål går inte alltid hand i hand.






suddig bild, men den blev nästan lite fräck =)

Nu ska jag gå o väcka min sjuka sweetheart. Han har sovit i soffan i säkert 2 timmar nu.
Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vi saknar dig oxå. Just det där att bara komma hem o äta middag när andan faller på eller ta en kopp kaffe o umgås en stund.

Det finns fördelar o nackdelar med allting.

Fördelen med att bo en bit ifrån varandra är ju att man uppskattar mer när man väl träffas o ser till att få ut det bästa av den tiden man har tillsammans.

Men sen krävs det alltid planering när man ska träffas. Liksom inte lönt att köra upp en eftermiddag precis.

Puss o älskar dig o hälsa sjuklingen

2010-01-25 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0