Helgen.

Gravad lax med bulgursallad blev jag bjuden på av min älskade kille i fredags kväll =)



Igår blev det ju en kväll Ellie och hennes kompis. 3 cider, en drink och 4 timmar senare hämtade J mig. Det var såå trevligt. Kul o träffa lite nya människor o jag hade till och med ont i halsen av allt tjabbande ;)


Älskar girltalk =)


oj, tur jag hade BH på mig ser jag nu :P

På G igår

Idag tänkte jag fixa o trixa lite med grejer som inte blivit gjorda så det blir en hemmadag.
Skulle söka sommarjobb men jag vill göra nåt spännande och annorlunda i år men jag vet inte vad. Noll inspiration :/
Ska gå o göra lite köttbullar så får vi se om jag kommer på nåt under tiden.

 


Kommentarer
Postat av: Anki

jag känner exakt likadant vill oxå göra nåt annorlunda.. trött på o jobba med gamla..

2010-01-17 @ 15:38:17
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0