Det ordnar sig.

Nu mår jag mycket bättre.

Kan vara så att jag haft både vätskebrist och lite nräingsbrist eftersom jag knappt kunnat varkens äta eller dricka på över 24 h.

Ska till och med pallra mig ut på en liten promenix tänkte jag.
Sen jag o J var o tränade i Lördags så har jag haft sån där skön träningsvärk i magen och armarna.
Inte för mycket utan lagom så man ändå blir påmind om att man faktiskt gjort nåt.


Lite pics från i Lördags:


Jag o jag kände mig såå snygg i mina nya kläder =)

   


Pajasen Emma <3


Jag o Dessi


Fotografen var Dessi =)

Dessa 2 tjejer är så sjukt fina. Jag är så glad att ha dom hos mig o dom är definitivt 2 av mina vänner som står mig närmast. Stor puss o kram till er.

Nu, ut i snön innan sur- J kommer hem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0