What´s the thing med snabbmat?

Jag hatar snabbmat.
Jag tror mig aldrig ha känt längtan efter vare sig hamburgare eller pizza. Nä!!
Mammas lasagne har alltid varit favoriten.
Men J han är lite tvärtom. Häromdagen så nämnde han nåt om att det ju faktiskt var väldigt längesen vi käkade burgare.
Så igår i Ystad blev det Max efter hans önskemål.
Snabbt? JA
Billigt? NJA
Gott? INTE SPECIELLT
Alltid lika pinsamt med o be om slimmål eller bönsallad till istället för pommes.
Det är som att säga "Jag tycker att jag är tjock ja" ;)






Nu blir det bingen!!

Sovgott igelkott!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan längta lite efter Mc Donalds men man blir ju lika besviken varje gång. Hur gott är det egentligen på en skala, och sen blir man ju hungrig efter en kvart igen, hiihi

Nä...mammas mat är bäst :-D.

KRAM!

2010-02-05 @ 08:14:25
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0