Flummig och övertrött.

HAHAHA.
Jag vet att det är nyttigt för mig att komma in i vettiga dagsrutiner igen vilket man inte gör om man går 4 dgr i veckan, 5 timmar om dan i skolan.
Men sweet jesus.
Jag är så fnissig och övertrött och flamsar mest bara.
Jag ahr inte orkat med nåt annat än praktiken & hemmet dom senaste dagarna.
Och ja, träningen med.
Jag vill inte försumma träningen.
Den är verkligen högprioriterad för den får mig att må så mycket bättre.


Ja, jag vänjer mig snart vid det nya men tills dess så får J stå ut med mig när jag fnissar åt allt och senaste för en liten stund sen satt och vrålade skithögt: "ELOISE.. även vindarna kan vända."
Well, man kan väl säga så här: Min älskade är inte sen att hänga på mina crazy infall.


Vi gjorde en lite fotosession på olika miner bara för din skull ;)

Gulliga:


Ledsna:


Arga:


Glada:


Förvånade:



Nyfikna?:


Och den bästa HAr jag såklart sparat till sist för jag undrar vad J tänkte på(?)
KÅTA:




Have a nice evening. Imorgon börjar jag 6.45.
Fy fan, att det ens är tillåtet att börja så tidigt det förstår jag inte ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi

Vilka roliga bilder, ni är roliga ni :-D.

Hoppas helgen blir fin!

KRAM!!!!

2010-02-19 @ 09:31:24
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihihi....



Söta ni e, och att du fick me honom me inte illa;)



Jajja.

2010-02-19 @ 15:46:49
Postat av: Anki

hahah fick mig ett gott skratt! :) så söta ni är =) hoppas du trivs bra på din praktik! kram :)

2010-02-19 @ 17:31:19
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0