Time goes by!

Går kväll idag på praktiken och imorgon med.
Jag tycker visserligen mycket om sovmorgon men det är inte kul o jobba kväll 2 dagar i rad och sen åker ju J iväg :(
Ska kolla om jag kanske kan få byta och gå dag istället.


Snart är det ynka 2 månader tills vi åker till Indien. Jag kan inte förstå var tiden tar vägen ibland?!
När vi bokade kändes det som en evighet ( 6 månader) och svisch- så har 4 månader fullkomligt sprungit iväg.
Till sommaren har jag klarat av halva min utbildning, what?! Tyckte jag nyss satt på Studera.nu och valde och 2 år kändes som 10. Skulle jag verkligen orka plugga så länge. Haha.
I Juni är det 5 år sen jag tog studenten och vi ska ha återträff i tivoliparken. Stod jag inte nyss på teatern och skrek för full hals "Det har gått 3 år nu, och nu är skoltiden slut".


Det ska blir så sjukt intressant och se vad det "har blivit av alla". Många har jag ju lite smygkontakt med på Internet och man har verkligen sett hur sjukt olika håll livet dragit oss iväg på.


Det låter kanske klyschigt men tiden rusar verkligen och ibland känner man för att stanna den och säga "vänta på mig".


Älskade Wilma som snart blir 9 år <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Jag håller med dig, tiden går galet snabbt, det är lovely men samtidigt ibland skrämmande.. :) ♥

2010-02-24 @ 12:06:16
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :)

2010-02-25 @ 00:28:15
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0