Plugghäst? Jag?

Förlåt, eller vem ber jag om förlåtelse till ;)
Men jag har lite dåligt samvete att jag inte hunnit med att blogga idag fast jag har suttit med plugg hela kvällen. Distanskursens första "uppgift" är snart färdig och det är en hel vecka till inlämning. Wiiiiie =)
Måste säga att det var betydligt svårare än jag trodde det skulle vara. Uppgiften var STOR och krånglig att göra :/ Men så är det väl, högskolenivå.
Tur jag inte har nån läxa från "vanliga" skolan.


I ärlighetens namn orkar jag nog inte blogga mer ikväll. Ska upp tidigt imorgon, sista dagen innan 10 veckors praktik. Bjuder på en video från en av världens bästa låtar. Jag ryser =)



Hade fått en anonym kommentar om vatten på flaska. Tror jag vet vem det är ;)
Du kan va lugn, jag har sodastream och handlar ytterst sällan petflaskor men nu när det kom en ny smak var jag ju tvungen. Hoppas den kommer som soda stream drops med =)


Gonattpuss till alla mina cybervänner & vanliga;)

Ps. Emma R om du läser så förlåt att jag inte ringt. Jag har haft fullt upp. Ring mig igen om ja skulle glömma ringa dig!


Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

hihi jag ska inte klaga. Fruktsallad och LOKA som cravings, det bästa :)



Var ska du ha praktik? Trevlig helg, kram.

2010-02-12 @ 08:49:18
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0