Fredagsmyset.

Jag har så smått hämtat mig efter min magsjuka men känner mig fortf matt och trött.
Idag har jag dessutom haft grymt ont i huvet under eftermiddag.
Fast tuff som jag är så blev det ju skolan ändå ;)
Nu är det ju sista veckan innan 10 veckors praktik o jag har lite seperationsångest från ett par stycken i min klass.
Well, jag är övertygad om att det kommer bli bra o det känns så roligt att äntligen få prova på yrket i sig.


Idag blir det pluggande på distanskursen liksom igårkväll. Den är intresant med ack så svår.
Tänkte visa er lite bilder från i Fredags men fasen vad dålig kameran är. Ja, ni får stå ut med det helt enkelt tills pengar att köpa en ny finns =D


Eva pimplar cider.


Eva blundar alltid när man har blixt på =/

    

Näpp nu måste jag ta tag i denna kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad skönt att höra att du är på bättringsvägen!!!

Läskigt när man mår så där utan att fatta varför!

Stor kram och ha en fortsatt fin vecka!

KRAM!

2010-02-08 @ 18:23:18
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0