Vikten

Jag har svirat om till mysoutfiten.
Av någon anledning så måste jag stoppa ner byxorna i raggsockorna, det är mycket skönare.
Och fulare, enligt J :P





Viktminskningen är på paus just nu.
Jag jobbar på att försöka hålla den vikt jag har nu istället.
Men efter jul hoppas jag beta av några kilo till.

-14 kilo står jag på nu, och då är det sen maxvikten i Juli.
Får jag drömma så är målvikten kanske 8-10 kilo minus till men jag försöker verkligen vara nöjd med det jag hitills åstadkommit.
Men man är ju så jävla dålig på det.
Att vara nöjd med sig själv alltså "Bara lite till, och lite till.."



Kommentarer
Postat av: Ida

wow jag är så jävla imponerad! Du inspirera mig snygging tur att vi ses snart puss

2010-12-21 @ 20:07:03
Postat av: Johanna

Tycker inte du behöver gå ner i vikt...



*★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •

•。★ *** ★ 。* 。

° 。 ° ˚ Π____。*˚

˚ ˛ •˛•*/____/~\。˚ ˚ ˛

˚ ˛ •˛• | 田田|門| och Gott Nytt År. ♥ ♥

2010-12-22 @ 00:08:56
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0